به یاد گل آقا !!!!!!!

روزهای آخر نمایشگاه روزهای شلوغی است. هم از این نظر که پنجشنبه و جمعه است و تعطیل، و هم اینکه ما ایرانی‌ها اصولا علاقه خاصی به بازی در دقیقه نود داریم!
برای غرفه گل‌آقا، علاوه بر این دو دلیل، دلیل دیگری هم وجود داشت و آن هم حضور نویسندگان و طنزپردازان گل‌آقایی در غرفه بود.
منوچهر احترامی، محمود اختیاری، مهدی استاد احمد ، ریتا اصغرپور، راشد انصاری، دلیلی صالح، رضا رفیع ، علی زراندوز، گیتی صفرزاده، آذریار مجتبوی نائینی، داود قنبری، شکوفه موسوی، داریوش کریمی و فاضل ترکمن نویسندگان و طنزپردازانی بودند که امروز در غرفه حضور پیدا کردند و به علاقه‌مندانشان امضا دادند!
البته قرار بود پوپک صابری فومنی و امیرحسین داودی هم به جمع آنها بپیوندند که پشت درهای بسته پارکینگ نمایشگاه ماندند!
مصطفی رحماندوست(نویسنده و شاعر)؛ حسن احمدی(سردبیرنشریه باران)؛ محمدرضا تابش(نماینده اردکان در مجلس)؛ مطهره کشاورز(خبرنگار دوچرخه)؛ امین‌الله رشیدی و مجتبی کبیری(خواننده)، منوچهر آذری(گوینده رادیو و بازیگر)، فرهاد بشارتی، بابک نوری و احمد ایراندوست(بازیگر) حسین کاظمی و سید مهدی رحمتی (فوتبالیست)،مهرشاد یوسفی(همکار افتخاری)، جلیله نیکپور( از همکاران قدیمی گل‌آقا)، لیدا نیک چهر(از همکاران روابط عمومی) و سمیه عبدی(مسئول آمایش مجله بچه‌ها... گل‌آقا) و انوشه کوچولو(دختر گیتی صفرزاده و بهزاد شفایی) هم امروز مهمان غرفه بودند