فیلم کودکانه ,کلیپ عاشقانه!!!!!!!!!


کلیپ دختر گلفروش ساخته شد
فیلم داستانی "کوچولوی خوش شانس"، به جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان عرضه شد.

"بابک نوری"، بازیگر و کارگردان در گفت وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر "مهر" ضمن اشاره به مطلب فوق گفت: اخیراً کلیپ "دختر گلفروش" را به خوانندگی " باران کمایی " ساخته ام. شعر این کلیپ نیز از سروده های "باران کمایی" است.
وی افزود: در این کلیپ که به دخترهای گلفروش سر چهارراه ها می پردازد، "ملکه رنجبر"، "حسین شهاب"، "امیرآقا میرزاده"، "یوسف پشندی" و "ساناز کیهان" بازی می کنندو تهیه کننده این فیلم محمدرضا عالی پیام است.
نوری در ادامه با اشاره به فیلم "کوچولوی خوش شانس" گفت: این فیلم که از ساخته های خودم است، راهی جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان شده است. داستان این فیلم درباره یک کودک دو ساله است که برای یازدهمین بار دزدیده می شود، اما این بار در ماشین یک عروس و داماد گذاشته می شود، حضور این مهمان ناخوانده، مجلس عروسی این زوج را برای سومین بار به هم می زند.

وی خاطر نشان کرد: در این فیلم "عاطفه نوری"، "رامتین خدا پناهی"، "ملکه رنجبر"، "جعفر بزرگی" و... بازی می کنند. همچنین در فیلم "سمفونی خاموشی" به کارگردانی "حمیدرضا میرحسینی" بازی کرده ام که این فیلم هم راهی جشنواره کودک و نوجوان اصفهان شده است. در این فیلم نقش دوران جوانی "علی اکبر صنعتی"، نقاش بزرگ ایران را ایفا کردم